محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

محمد طاها هادی

13و14 ماهگی نفسم

1395/7/19 11:53
نویسنده : زهرا نیک یار
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم  .بوسخوبی گل پسرم فدات شم الهی ....محبتعزیزم 13 ماهگیت مصادف شد با ماه محرم و شما اولین بار بود که صدای هیئت و طبل و زنجیر میشنیدی اولش وقتی صداش میومد میترسیدی و گریه میکردی ...غمگینواس همین بابا گفت اینطوری نمیشه باید ببریم از نزدیک ببینه که نترسه واسه همین شبا با بابایی میرفتی هیئت و دیگه به قول بابا به ترست غلبه شد چشمک روز مراسم شیرخوارگان باز نبردمت خیلی دلم میخواست ببرمت ولی میگفتن باز طبق معمول بچه ها بیماری اسهالو استفراغ گرفتن منم ترسیدم و تورو نبردم و از تلوزیون مراسم رو همراهی کردم.....راضیروز تاسوعا و هم رفتیم سرمزار فاتحه دادیم برگشتیم روز تاسوعا هم که شبیه خوانی بود تو خوابیده بودی بابا یکم پیشت موند من رفتم یکم تماشا کردم ولی یکم بعد دیدم بیدار شدی و با بابا اومدی اونجا تو هم داری تماشا میکنی ......متفکرگل پسرم همش داری راه میره و تلو تلو میخوره زمین....فدات شم من الهی عزیزمبوس

Узор роза

اینجا با بابا رفتیم شمع روشن کنیم روز اول شام غریبان هست....

 

Узор роза

Узор роза

Узор роза

این نقاشی رو هم یه مسابقه بود با موضوع محرم عاشورا...از اداره عمو خواسته بودند مامانی کشیده ....که برنده هم شد

تشویق

 

Узор роза

اینجا روز عاشورا هست که بهت شترارو نشون دادیم بعدش مگه میتونستیم تورو به خونه بیاریم.....

خسته

Узор роза

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)