محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

محمد طاها هادی

17 و 18 ماهگی نفسم

1395/12/19 16:14
نویسنده : زهرا نیک یار
403 بازدید
اشتراک گذاری

winnie07.gifwinnie304.gifwinnie209.gif

سلام جیگر مامان عشق مامان نفس مامان عمر مامانی اونقدر میخوامت که دیگه حتی یه لحظه نفس کشیدن بدون تو واسم مساویه با مرگهبوس خدارو روزی هزار مرتبه شکر میکنم به خاطر دادان غنچه خشگلی مثل شما به ما عزیزم فدای خنده هات بشم من الهی فدای اون راه رفتنات بره مامانی گل مامانی دیگه داره میدویه...بغلقربونت بشم عزیزم.....گل پسر من 17 ماهگیت مبارک باشه عزیزم دیگه چون هوا سرد شده لباس های زمستونیه گل پسرم رو درااآوردیم بپوشه که یه وقت قندعسل من سرمانخوره خداروشکر تا حالا سرمانخوردی عزیزم آخه مامانی خیلی مواظب گل پسرم بوده تو روزای زمستون سرد به خاطر عزیزم حتی وقتی حوصله ام سر میرفت هم زیاد به خونه مامان جون اینا هم نمیرفتم که نکنه عزیز من سرمابخوره از یه طرف محیاجون عزیزم چون همش تو گردش هستش سرما میخوره به خاطر اونم نمیریم خونه مامان جون که بهت سرایت نکنه چشمکخلاصه تو این فصل کلی حوصلم تو خونه سررفت ولی به خاطر نفسم تحمل کردم که جوجوی من مریض نشه خدایی نکرده.گلم واکسن 18 ماهگیت 19 اسفند بود بردیم واکسنتو زود زدیم گریهکه چند روز مونده به عید دردش دیگه نموند...چشمکیکی از پا و یکی از دستت واکسن رو زدن دستت رو نفهمیدی ولی پاتو جون راه میری وقت بلند میشدی همش پاتو میگرفتی و گریه میکردی بعد دوباره مینشستی ودل مامان کباب میشدگریهگریه وقتی میدید پسرک شلوغش گوشگیر شده هر کی رو میدیدی پاتو نشون میدادی و میگفتی اوف شده....خجالت روز بعد بعد از ظهر دیگه خوب شده بودی گلم...بوسبالاخره واکسنات هم خداروشکر تموم شد وزنت هم 12 کیلو و700 گرم بود مثل همیشه مسول بهداشت گفت که همه چیش عالیه...تشویقبا قد 84 عزیزمن دیگه 16 تا دندون خشگل تو دهنت غنچه اش داره....

جداکننده متن کارتونی

جداکننده متن کارتونی

جداکننده متن کارتونی

گل پسرکم چسبیده به مامانی و نمیذاره برم به کارام برسمبدبو

جداکننده متن کارتونی

جداکننده متن کارتونی

قربون  خنده هات برم جیگرمبوس

جداکننده متن کارتونی

نفسم اینجا داره غذامیخوره با چایی...خنده

جداکننده متن کارتونی

یه ماشین آتشنشونی هم داره که سوار میشی روش و بیچاره رو هی میرونی اینور اونور ولی موندم این ماشین هیچیش نمیشه ....متفکرخنده

پسندها (1)

نظرات (1)

❤ بارانا❤
14 شهریور 96 18:39
ای جاااان جیگررر