محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

محمد طاها هادی

تولد یکسالگی محمدطاها

1395/6/23 12:39
نویسنده : زهرا نیک یار
6,939 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شکلک تولدت مبارکglitters of spongebobanimated gif of spongebob

 

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند

چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک

 

تولد تولد تولدت مبارک               niniweblog.com          مبارک مبارک تولدت مبارک

 

سلام عشقم گلم نفسم وجودم تولدت مبارک باشه عزیزم.... انشاالله 100ساله شی گلم ....عزیز من دیگه دوران نوزادی رو پشت سر گذاشتو پا گذاشت تو دوران کودکی ...شیرین من دیگه یواش یواش میخواد راه بره آخه قربونت اون راه رفتنات  برم من عزیزم...

گفته بودم بهت که سعی خواهم کرد یه تولد ایده آل واست بگیرم تولد گرفتیم واست از انتظار مامانی هم خوبتر شد و کلی خوش گذشت به همه البته فقط عمو و خاله ها و زن عمو هاو...یعنی خونواده خودمون بودیم آخه گل پسرو هنوز واسه خودش دوستی نداشت که دعوت کنم ...عموسلیمان که تو تهرانه هم قرار بود بیاد که خداروشکر تونستن بیان و قدم رو چشم ما گذاشتن...بقیه هم دستشون درد نکنه که دعوت مارو پذیرفتن و اومدن...بلاخره چون خونه ما کوچیک بود تو خونه مامان بزرگ جشن تولد رو گرفتیم ...گلم واسه تولدت تم باب اسفنجی رو انتخاب کرده بودم ولی جون نتونستیم وسایلشو پیدا کنم مجبور شدم خودم درست کنم که خوب هم از آب در اومده بودن و همه خوششون اومده بود ولی خیلی درست کردنشون وقت برد....بابا هی میگفت چرا اینقدر خودتو خسته میکنی منم میگفتم واسه پسرمون جونمو هم میدم....بابایی هم میخندید دست بابایی هم درد نکنه که هر چی میخواستم واسم فراهم میکرد...تولد رو ساعت 5 بعدظهر شروع کردیم....

confetti5

حمام قبل از تولد گل پسرم که نمیخواست تموم بشه....

 

confetti5

 

فلش هدایت جشن  تولد مامانی

confetti5

 

تولدت مبارک مامانی...به شکل قلب...

confetti5

 

اینم تزیینات مامانی برای  جشن تولد محمد طاها جان که همشو خودم درست کردم...partyflags

 

confetti5

عدد تولد مامانی برای  گل پسرم با تم بابی.... 

 

confetti5

 

بادبزن های تزیینی که ایده اشو از اینترنت گرفتم رنگاشو هم زردو آبی انتخاب کردم که به تم ما بیاد...راستش میخواستم یه چیز متفاوت باشه...کلی تو اینترنت سرچ کردم تا اینو پیدا کردم خداییش هم خشگل شده بودن ولی خیلی درست کردنشون وقت برد....فدای سر نفسم....

 

confetti5

اینم ریسه پرچم باب اسفنجی مامانی اینم خیلی وقت برد به خصوص حرفای M....

 

confetti5

این مدل تزیین بادکنک رو هم از اینترنت گرفتم بازم رنگ زردو آبی که به تم بیاد که بعد تولد بچه ها همشو ترکوندن و من هاج و واج مونده بودم که اون همه زحمت با یه سوزن از بین رفت بیخیال ... ولی بچه ها کلی ذوق میکردن منم داشتم با اونا میخندیدم تو هم قاطی اونا شده بودی....

 

 

 

 

confetti5

اینم لیوان  و بشقاب  باب اسفنجی...که کلی تو بازار گشتم ...جالب بود که مغازه دار ها میگفتن حتما باید باب اسفنجی باشه??? همه چی داریم به جز باب اسفنجی...ولی خداروشکر آخرش پیدا کردم

 

 

confetti5

اینم کلاه تولد گل پسرم که خودم با برچسب های بابی تزیین کردم که هم ساده بود هم خشگل ....

 

confetti5

 

دستمال کاغذی باب اسفنجی مامانی...

confetti5

 

دو دست لباس باب اسفنجی داشتی که هر دو بزرگ بودن و نتونستم بپوشونم....

confetti5

 

اینم گل پسرم نفسم عمرم وجودم که با دختر خاله اش که فقط  6 ماه از اون بزرگتر نشسته...

 

confetti5

 

اینم کادو های تولد گل پسرم که مهمونای عزیزمون زحمت کشیده بودند و آوردن...دست همشون درد نکنه....همین که خودشون اومده بودند ودرشادی  جشن تولد گل پسرمون شریک شدند واسمون کافی بود...

geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Downloadgeschenk-0032.gif from 123gifs.eu Downloadblue present gif

 

confetti5

 

محمد طاها در بغل دختر عمو زهرا که تو رو خیلی دوست داره و ما هم اونو البته...

 

confetti5

 

ژله ی خرده شیشه  که مامانی واسه تولدت درست کرده بود البته خرده شیشه شفاف ...فقط خدا خدا میکردم که موقع برگردوندن سالم از آب در بیاد...که خدا رو شکر خوب شد.... مهمونا هم از طعمش خیلی راضی بودند فقط یادم رفت از برشش هم عکس بندازم...

 

confetti5

این ژله تزریقی هم دختر عمه مهسا واست درست کرده و مسافت 2 ساعته رو چون طی کرده بودن تا بیان داخل یخ آورده بود دستش درد نکنه واقعا..خیلی خشگل شده بود انشالله عروسیش جبران میکنیم...

 

 

 

confetti5

میوه وشیرینی...برای پذیرایی از مهمونا....

 

confetti5

فکر کنم داری به همدیگه میگید که اینا چرا کیک تلد رو نمیارن نکنه خودشون فوت کردندو خردند....

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک 

بفرما گلم اینم کیک تولد باب اسفنجی واسه عزیزمون ....البته ما واسه 25 نفر کیک 5 کیلویی سفارش دادیم که باب اسفنجی روی کیک خوب از آب در بیاد ولی طعمش از قیافش هم خوب شده بود خداییشش ....دست اونی که درست کرده بود ندرده واقعا...

 

 

 

فقط عدد 1 تولد واسه باب اسفنجی دماغ شده...یکی هم هیچ کس یادش نیوفتاد موقع فوت کردن کیک ازت عکس بگیریم...geburtstag-0213.gif from 123gifs.eu Downloadچون همه مشغول فیلمبرداری بودند...انشالله تولد بعدیت ...

 

 

حالا برسیم به کادوهای تولد جیگرم...pink present gifgeschenk-0032.gif from 123gifs.eu Downloadgeschenk-0034.gif from 123gifs.eu Downloadgeburtstag-0060.gif from 123gifs.eu Download

 

هدیه مامان و بابا ایجاد حساب برای عزیزمون...İmagegeschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download

 

هدیه مامان بزرگ..geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

 

هدیه بابابزرگ و مامان بزرگ.geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

 

هدیه عموسلیمان و زن عمو زیبا.geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

 

هدیه عمه فاطمه و عمو احد..geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

هدیه ی عمه حمیده و عمو احد.geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

 

هدیه ی عمو مجید و زن عمو زیبا..geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

 

کاد وی خاله سمیه و عمو مرتضی.geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

 

کادوی خاله کوچیکه سهیلا..geschenk-0034.gif from 123gifs.eu Download.

 

 

دست همشون درد نکنه راضی به زحمت نبودیم...در آخر باید از زن عمو زیبا تشکر داشته باشم که از اول تولد تا آخرش داشت فیلمبرداری میکرد چون تو خونه مامان بزرگ بودیم شام هم اونجا درست کردیم و خوردیم ...یادم رفت ازش عکس بندازم چون سرگرم کار های دیگه بودم....امیدوارم که از تولدت راضی باشی ...هرکاری از دستم برمیومد کرده بودم...اگر بازم کسری بود ببخش گلم....

 

 

بوسهمیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشدبوس

 

پسندها (5)

نظرات (5)

mobina
31 شهریور 95 10:52
سلام ممنون متشکرم مادر شما هم تولد زیباای برای محمد طاها گرفته
زهرا نیک یار
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین فقط یه چیزی من خود مامانش هستم ها
مامان صدرا
3 مهر 95 20:19
محمد طاها جونم تولدت مبارک خاله جونی
زهرا نیک یار
پاسخ
مرسی مامان صدرا
مامان آنیسا
22 مهر 95 13:38
عزیز خاله یکساله شدنت مبارک ایشالا 120 ساله بشی گل پسرم
زهرا نیک یار
پاسخ
مرسی مامان آنیسا
باران
24 مهر 95 16:09
دست سازهاي باران انواع سازه هاي نمدي (گل سر .پاپيون.تل.گيره و...)با قيمت مناسب براي عضويت لينک زير را لمس کنيد @Hand_made_baran
asma
27 خرداد 97 12:48
احسنتم.خیلی عالیه..عکس های اولیتون باز نمیشن.